Monday, January 14, 2008

הגענו לברילוצ'ה

עדיין מבואנוס, השוק של סן טלמו
בשוק
הבוקר טסנו מבואנוס לברילוצ'ה, שעתיים טיסה, הגענו בצהרים. זוהי עיר קטנה השוכנת באזור שבעת האגמים מוקפת הרים שפיסגותיהם מושלגות. הפעם הגענו ללא הזמנה מראש של מלון או דירה, אחרי שישבנו כל כך הרבה שעות על האינטרנט למצוא דירה בבואנוס החלטנו שהפעם לא נבזבז כל כך הרבה זמן על החיפוש המוקדם, החלטנו שבעיר קטנה זה לא יכול להיות נורא קשה למצוא מקום לינה, למרות שמצד שני ידוע לנו שברילוצ'ה היא מקום סופר תיירותי ועכשיו זה שיא העונה כאן. נחתנו, לקחנו מונית למלון קטן (בין צימר למלון, נקראה אוסטריה) שמישהו שעובד עם אמיר המליץ עליו בחום, למרות שהם לא ענו לאימיילים ששלחנו אליהם, והפלא ופלא יש חדר כפול וחמוד לחמישה, הבנות מיד אהבו. לקחנו. הרגשנו ממש נהדר שהלך לנו כל כך בקלות ויצאנו מיד לאכול ארוחת צהרים. המסעדה מול המלון היא של בשרים בלבד – נראית ומריחה (וגם קיבלנו המלצה) מדהים, אבל לבנות אין מה לאכול שם והן היו רעבות אז עברנו את הכביש ושם מצאנו מסעדה עם תפריט איטלקי בנוסף לבשרים. הזמנו כרגיל ניוקי ופסטה ולתדהמתנו (למרות שאמרו לנו שיש בברילוצ'ה פסטה מעולה) הפסטה והניוקי היו מדהימים, הבנות בעיקר השתגעו על הניוקי והוא עבודת יד וטעים בדיוק כמו שאנחנו מכינות לבד בבית (כשיוצא לנו מוצלח במיוחד). הזמנו עוד מנת ניוקי וכולן אכלו עד שהתפוצצו....בקיצור ברילוצ'ה היא הצלחה מדהימה – אה, שכחתי גם את הגלידה המצוינת שאכלנו אח"כ לקינוח כשטיילנו בעיר, ולא הזכרתי את כל חנויות השוקולד המפתות שראינו אבל לא נכנסנו כי כמה אפשר להתפוצץ?! העיר מתוקה, שוכנת על גדת אגם יפיפה, ברחובות הראשיים המון חנויות חמודות, ופה ושם יש להקה שמנגנת (נגה חולה על הופעות הרחוב ואנחנו מקפידים לעצור ולהקשיב לכל להקה ולתת להם טיפ). פגשנו כאן גם כמה כלבי סן-ברנרד והם כאלה ענקיים וחמודים. בגינת שעשועים שעצרנו לרגע ילדה ארגנטינאית התחברה מיד עם גלי – בהתחלה גלי קצת נבהלה כי היא לא יכלה לדבר איתה אבל אח"כ נזכרה שאפשר גם בלי ממש לדבר והן קצת שיחקו ביחד. לארוחת ערב כבר הינו עייפים מידי לצאת שוב, אז גלי ואני עברנו שוב לצד השני של הכביש והבאנו משם סנדויצ'ים מדהימים שמכינים לך במקום לפי בחירתך. מזג האויר נפלא, שמש נעימה, ועכשיו 10:30 בלילה ועדיין לא החשיך! מברילוצ'ה אפשר לצאת להמון טיולים, ברגל, באופנים, במכונית או באוטובוס, אנחנו רק צריכים לקבל תמונה יותר מדויקת ולהחליט בין כל האפשרויות, מחר נצא לטיול קטן במקומות שאפשר להגיע עם אוטובוס. בקיצור אנחנו מבסוטים מברילוצ'ה מהרגע הראשון, איזה כיף, ונשיקות לכולם

2 comments:

Unknown said...

ברכות על ההגעה המוצלחת יפה מאד.