Saturday, January 12, 2008

היום השלישי בבואנוס

הבוקר שוב היה קשה להעיר את הבנות ורק בסביבות 12 יצאנו מהבית, שתינו קפה בקפה הביתי שלנו ואחר כך יצאנו לחפש שרות של החברה הסלולארית להבין למה אנחנו לא מצליחים לתקשר בסלולארי שלנו. התברר שא- חלק מהקידומת משתנה כשמחייגים ממספר מקומי או מחו'ל וקיבלנו שוב את המספרים הנכונים, ב-כשקנינו את הסים הוא לא היה טעון בכלל, צריך לקנות כרטיס בקיוסק, בכל פינת רחוב יש קיוסק, אז החלטנו שנטפל בזה אחר כך. לקחנו מונית לשכונת בוקה – זוהי שכונת עוני שהקימו מהגרים איטלקיים ובכלליות זו שכונת מאוד אלימה וקשה, אולם בשלב כלשהו הרשויות יזמנו מהלך של הפיכת חלק מהשכונה למדרחוב צבעוני, עם בתים צבועים בשלל צבעים ומצוירים. אזור מאוד תיירותי והומה, המון מסעדות, חנויות, דוכנים וכל מיני מופעי רחוב, ובתוך המסעדות יש זמרים וגם רקדני טנגו, כדי למשוך את הקהל. הסתובבנו שם, אחר כך אכלנו במסעדה שקטה מחוץ לאזור ההומה, שם אמיר וגלי נכנסו למשחק שח ארוך ואיה קראה ספר (בימים האחרונים איה נכנסה חזק לקריאת הספרים שלה והיא מנצלת כל דקה אפשרית לקריאה) אחר כך לקחנו מונית וביקשנו ממנו שיביא אותנו לאזור הטיילת בשכונת פוארטו מדרו, שזו שכונת המגורים החדשה בבואנוס וליד הנהר יש טיילת עם מסעדות, לא ידענו לתת לו כתובת מדויקת אותה אנחנו רוצים אז הוא הביא אותנו לאזור שהוא חשב שיתאים לנו מין פארק שמזכיר את פארק הירקון מלא מלא משפחות שמבלות שם את השבת, עם מלא דוכני ג'אנק ועל האש, לא מקום כלבבנו, ניסינו להגיע ברגל למקום עליו קראנו אולם המרחקים שם גדולים מידי, במקום זה הגענו לשמורת טבע אקולוגית שנמצאת בצד השני של הפארק, שמשמרת את הביצה שקימת שם, נשמע טוב אבל בפועל זה נראה כמו נהר שהמים בו עומדים מלוכלכים ומסריחים, אפשר היה לשכור אופנים ולהכנס עמוק יותר לשמורה, אבל היה חם ואיה התנגדה אז ויתרנו...המשכנו ללכת והגענו לאזור יותר נחמד של הפארק שם משתזפים הרווקים וכמה חברה עושים תרגילים על אופני פעלולים. בדרך חזרה הבית במונית ראינו את אזור הטיילת אליו התכוונו....לפני שעלינו חזרה הביתה נזכרנו שרצינו לקנות כרטיס לסלולארי וגם כרטיס נוסף לחיוג מכל טלפון קווי, ואז ראינו שחלק מהקיוסקים כבר סגורים כי יום שבת, טוב מצאנו קיוסק פתוח, שוב לא מדברים אנגלית ואנחנו לא מצליחים להבין איך להשתמש בכרטיסים, אבל אז נתקלנו בלקוחה (אלכסנדרה) שדיברה אנגלית שוטפת והציעה עזרה, רק שהמשקפיים נשארו בבית והיא לא יכולה לקרא את האותיות הקטנות, היא הזמינה אותנו לעלות לביתה שנמצא באותו הבנין ושם עזרה לנו וגם נתנה לנו כרטיס שלה למקרה הצורך בעזרה....הגענו הביתה בסביבות 7 בערב, והיות שהיה יום יחסית חם איה ונגה רצו לרדת לבריכה ואכן לא היה להן קר מידי והן הצליחו לנצל את הבריכה ולשחות בה, גלי לקחה איתה ספרי מתמטיקה והיא לומדת בבריכה ואני כותבת על המחשב, אמיר נשאר לנמנם, אבל טלפון מאמנון העיר אותו ועכשיו הוא פה איתנו בבריכה קורא ספר באנגלית (!) ועוד מעט נלך לאכול ארוחת ערב....לא היה לי זמן להוריד תמונות למחשב, אז מחר, צ'או.