Wednesday, January 16, 2008

15.1.08

היום (15.1) לקחנו אוטובוס עד הרכבל שאיתו עולים לראש הר לנקודת תצפית מדהימה על האגם שלחופו שוכנת ברילוצ'ה, האגם מלא בלגונות – לשונות יבשה חודרות לאגם ולשונות אגם ליבשה וחלקן יוצרות אגמונים קטנים נוספים – מהתצפית זה נראה כאילו ההר מוקף מכל צדדיו בהמון הרים ירוקים בחלקם התחתון, מושלגים בפסגות ובינהם המון אגמים בכחול מהמם – בקיצור נוף עוצר נשימה שהתמונות לא מצליחות להעביר את מלוא יופיו. הסתובבנו קצת בראש ההר ואחר כך גלי איה ואמיר ירדו ברגל ונגה ואני ירדנו ברכבל, אז הלכנו לאכול במסעדה ששוכנת ממש מעל גדת האגם....אחר כך טיילנו בפארק על גדת האגם ולפנות ערב חזרנו באוטובוס לברילוצ'ה – בדרך חזרה האוטובוס היה מלא ופעם ראשונה בחייהן שהבנות חוו נסיעה באוטובוס צפוף, בעמידה....על ההר נפגשנו עם שתי בחורות ושתי האמהות שלהן שבאו לטייל איתן שבועיים במהלך הטיול הגדול של הבנות, הן גרות באותו המלון בו אנו גרים והציעו לנו להצטרף אליהן מחר לטיול של יום בג'יפ באזור שסביב ברילוצ'ה עם נהג מקומי. נגה פיתחה קירבה עם אחת האמהות, ואילו אחת הבנות הציעה לנו את שרותיה כבייביסיטר אם נרצה לצאת בערבים. חזרנו להתרענן במלון ויצאנו לארוחת ערב (שוב ניוקי...) ולאחריה הלכנו לקנות לנו מהשוקולדים המפתים. נגה קנתה פלאפון משוקולד שטעים לה מאוד, ואילו גלי ואיה קנו כל מיני שוקולדים ממולאים ומקופלים וחוו נפילה מסוימת כי זה לא היה מה שהן התכוונו... אבל השוקולד אכן מצוין – יש פה המון מפעלי שוקולד קטנים שעושים שוקולד איכותי ומוכרים אותו בחנויות ענקיות, מעוצבות, מפתות ועם מבחר עצום. הקושי היחידי פה הוא ללכת לישון, היות שמחשיך רק לקראת אחת עשרה בלילה והיות שלא רוצים ללכת לישון...שוב מזג האוויר מעולה, בבוקר קצת קריר ועל ראש ההר היתה רוח די חזקה אבל השמש נעימה ומלטפת ולא חם ולא קר, הנעימות הטעתה אותנו ולא מרחנו קרם נגד השמש וקצת נשרפנו

יש עוד המון תמונות מדהימות אבל אני אעלה אותן ביום אחר כי האינטרנט פה נורא איטי... כמו כן גם היום מאוד נהננו בטיול הג'יפים שעשינו, אבל שוב, אכתוב ביום אחר, אז נשיקות לכולם