Thursday, January 17, 2008

עוד מברילוצ'ה 16,17 לינואר

נגה עם פלאפון משוקולד
על רקע אגם מוראנו
על רקע אגם נוואל הוואפי
עם אסתי, מור והאמהות שלהן

על רקע חצי האי שאו שאו




אתמול יצאנו לטיול הג'יפים עם שתי הבנות הישראליות שפגשנו ועם האמהות שלהן שהיגיעו לטייל איתן שבועיים בארגנטינה. הטיול היה מאוד נחמד, קצת בתוך היער, קצת על ההר, עוצרים המספר נקודות תצפית מהממות, טיול רגלי לאורך נחל עד מפל השדונים. בצהרים המדריך/נהג מכין ארוחת צהרים מפוארת על האש כולל בשר, דגים או צמחוני לפי בחירה, אחר כך עוד תצפית ועוד טיול וחזרנו מרוצים ועייפים למלון. הבנות שיחקו כל הדרך עם הבנות (אסתי ומור) . בעודנו נחים בחדר, התקשרה איה דודה שלי שנמצאת בדיוק גם היא בברילוצ'ה. יצאנו לארוחת ערב נהדרת, שוב במסעדה איטלקית חדשה שבה אפשר לראות איך מכינים הכל טרי במקום, והיה מאוד נחמד. הבוקר הבנות ביקשו חופש, לקום מאוחר, לשחק, לעשות שיעורים ולראות סרט. בנתיים הספקנו לראות מפעל שוקולד, לקנות עוד שוקולדים, לעלות ברכבל, לרדת במגלשה אלפינית, לאכול פיצה, לעשות שיעורים לשחק ולנוח, ובערב יש לנו סרט על הראש. בקיצור הכל מצוין. מחר בבוקר יוצאים לטרייק/טיול של יומיים, הליכה רגלית ולינה בבקתת הרים. נשיקות לכולם

1 comment:

איתן said...

אחים יקרים
איזה יופי של מסע. אתם נראים מעולה.
אצלנו הכל בטוב. טענתי אתמול את פדו. נפטרתי מזה. בדרך הצלחתי להסתבך עם איזו תלונה מטופשת שלדחפתי ליועמ"ש נגד יואב יצחק (כנסו לגלובס) וקצת מטגנים אותי על זה.
חוצמזה שדי גרמתם לי לדפיקות לב כשאתמול בלילה התעוררתי פתאום ולא הצלחתי להזכר מה הבנות שלכם אכלו לארוחת הערב (פסטה או ניוקי) .. לילי, זה ממש לא מאוד חשוב הפרט הזה שדי חוזר על עצמו בבלוג.
יופי, אני סתם מקטר מקנאה. תבלו ותחזרו במהרה ובטוב.. נשיקות לבנות ושוב בתיאבון במסעדה האיטלקית הבאה.
איתן