Friday, January 4, 2008

התכניות שלנו לשבוע הקרוב

היי
מתברר שיש כמה קוראים קבועים לבלוג שלי, וזה נחמד, אז תשלחו תגובות, הערות בבלוג או באימייל. התכניות שלנו לשבוע הקרוב מתחילות להתבהר, אנחנו רשומים (בסטנד ביי אבל נראה שלא תהייה בעיית מקום) לטיסה מניו יורק לבואנוס אירס ביום רביעי ה-9 לינואר בלילה. זה טיסה של כמעט אחת עשרה שעות. לפני כן אנחנו נשארים פה עד יום שני בבוקר, בשני בבוקר נוסעים לבקר את דפנה ושריג בבוסטון, נישן אצלם לילה ואז ניסע ללילה אחד להלית וגדעון בניו ג'רסי. ביומיים האחרונים אני יושבת המון על האינטרנט לחפש לנו מקום לינה בבואנוס, אנחנו רוצים דירה, יש היצע ענקי, אבל כל הדירות זה למינימום של 7 לילות, ואנחנו לא רוצים להיות כל כך הרבה זמן בבואנוס, אז אני מחפשת אפשרויות אחרות, נראה לי שבסוף נזמין דירה לשבוע ונשהה בה כמה שנרצה. כמובן שההיצע הגדול מבלבל וצריך לקבל החלטה. בנתיים עדין קררררר פה נורא, הבטיחו שיתקרב לאפס אבל עדיין מינוס 10, אז איה נגה ואני לא יצאנו מהבית, אני על המחשב וקצת בישלתי לצהרים, הן קצת על המחשב, קצת עשו שעורים, קצת שיחקו, עכשיו הן מכינות פונפונים - תמיד כשאנחנו אצל רונן ותמי הייצר של עשיית מלאכת יד פורץ אצלן, כי הן רואות את תמי עושה כל מיני דברים מקסימים... גלי הלכה לבקר בכיתה של מייקי בבית הספר, אמרנו לה שתתקשר כשימאס לה ומישהו יקפוץ לקחת אותה, אבל תיכף נגמר יום הלימודים והיא עוד לא התקשרה, אז כנראה שנעים לה שם, אולי היא תחליט לעבור לגור בוורמונט עם הבני דודים... אמיר ורונן ניקו את החניה של רונן מכל הזבל שרונן אגר פה במשך שנתיים, ועכשיו הם נסעו לחנות אלקטרוניקה, לספק את יצר הקניה של אמיר...תמי עשתה סידורים ועבדה, ואחה"צ אנחנו מתכננים ללכת לבאולינג. אז אין תמונות חדשות, המון נשיקות לכולם, לילי .

1 comment:

Unknown said...

היי שכנרים :)
כאן נעה בדיווח מיוחד מישראל...
ברני מתרגל מעולה לבית הזמני שלו את הכפיפים ובא לבקר פה כל יום על הבוקר...
הבלוג היה רעיון מעולה ואנחנו קוראים אותו בהתמדה,בינתיים אין אצלנו שום דבר חדש כולם מתגעגעים המון ומחכים שתחזרו ושתהנו בהמשך הטיול..
אה ויש לי שאלה קטנה..לאן תיסעו אחרי בואנוס איירס?
מחכים לכם כאן בארץ.
האורים.