Monday, April 7, 2008

חזרה לגואטמלה סיטי ומשם לניו ג'רסי

חזרה לגואטמלה סיטי ולניו ג'רסי
מסאמוק שמפי יצאנו בבוקר חזרה לגואטמלה סיטי, הדרך שוב התארכה יותר ממה שציפינו והגענו רק בערב לשרון לעידו. כייף לחזור לבית בייתי.... שרון ועידו קיבלו אותנו מאוד יפה ושוב עם ארוחת ערב מפנקת.... למחרת יום ראשון, הלכנו לעודד את נבחרת שגרירות ישראל בכדורגל מול נבחרת שגרירות בליז בטורניר של כל השגרירויות, אבל כשהגענו התברר ששעת המשחק נדחתה ובמקום זה ראינו משחק של צרפת נגד גואטמלה... אחר כך טיילנו קצת בשדרת לוס אמריקה הסגורה לכלי רכב ביום ראשון בבוקר ומשמשת טיילת למשפחות. בערב הכינו לי בהפתעה חגיגת יום הולדת עם עוגה ונרות. התחלנו להתארגן לטיסה לניו גרסי מחר בבוקר ורק אז אמיר גילה שתוקף הכרטיסים שלנו ממיאמי לניו יורק פג....מנהלת התחנה במיאמי אמרה שתוכל להנפיק לנו כרטיסים חדשים....למחרת, יום שני בבוקר קמנו ב 4:45 לטיסה למיאמי, הטיסה התאחרה בשעה וחצי ואחר כך בוטלה ערב תקלה בתאורת החירום במטוס, חזרנו לפני הצהרים לשרון ועידו, ביום שלישי שוב קמנו ב 4:45, הפעם המונית לא הגיעה בזמן וגם לא 40 דקות אחרי הזמן, הכרחנו את עידו להקפיץ אותנו לשדה ברגע האחרון, כשהגענו התברר ששוב הטיסה מתאחרת בשעה וחצי, על מסלול ההסעה חיכינו לתורנו להמראה עוד כשלושת רבעי שעה ואז המטוס התחיל להאיץ להמראה ולפתע חדל... מתברר שיש תקלה במנוע השמאלי, חוזרים לגייט לבדיקה, עוד המתנה של כשעתיים (!) לתיקון התקלה... והמראנו באיחור של 5 שעות. ב12 בלילה שעון ניו יורק הגענו לבית הקאזינים.